НЕОБХОДИМОСТЬ РАЗРАБОТКИ МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ "МАГАЗИНУ У ДОМА"

В статье рассматривается актуальность для применения инструментов маркетинга в рамках развития «магазина у дома». Выделены основные проблемы и трудности для собственников ритейла такого формата в рамках конкурентной борьбы.

THE NEED FOR DEVELOPING A MARKETING STRATEGY "SHOP AT HOME"

The article discusses the relevance to the use of marketing tools in the development of "convenience store". The main problems and difficulties for retail owners of this format in the framework of competition are highlighted.

Authors
Publisher
Голопристанський міськрайонний центр зайнятості = Голопристанский районный центр занятости
Number of issue
1-7
Language
Russian
Pages
5-6
Status
Published
Year
2019
Organizations
  • 1 Peoples ' friendship University of Russia
Keywords
маркетинговая стратегия; маркетинг; реклама; ритейл; магазин у дома; супермаркет; marketing strategy; marketing; advertising; retail; convenience store; supermarket
Date of creation
20.02.2020
Date of change
20.02.2020
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/62201/
Share

Other records