Компетентностно- ориентированный подход к обучению иноязычной деловой коммуникации специалистов индустрии гостеприимства

Статья посвящена компетентностно-ориентированному подходу к обучению иноязычной деловой коммуникации специалистов в индустрии гостеприимства, что позволит им оказывать потребителям высококачественные сервисные услуги.

Competencies-Based Approach to Teaching Foreign Language Business Communication for Hospitality Industry Specialists

The article describes the competency oriented approach to teaching foreign language business communication for hospitality industry specialists in order to improve their professional competencies and to provide for the high quality customer service.

Publisher
Общество с ограниченной ответственностью "Издательство "Юнити-Дана"
Number of issue
1
Language
Russian
Pages
194-196
Status
Published
Year
2019
Organizations
  • 1 РУДН
Keywords
компетенция; компетентностный подход; профессиональное образование; индустрия гостеприимства; сравнительный анализ информации; ЮНВТО; ростуризм; профессионально ориентированная литература; менеджмент; competency; vocational education; hospitality industry; comparative information analysis; unwto; rostourism; professional literature; management
Date of creation
20.02.2020
Date of change
20.02.2020
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/60790/
Share

Other records