КОММУНИКАТИВНО-ПРАГМАТИЧЕСКИЙ ПОТЕНЦИАЛ ПИАР-ХОДОВ КОРПОРАЦИИ ИЛОНА МАСКА

В статье сделан обзор видов массово-коммуникативного влияния. Рассмотрены разные виды рекламного влияния с опорой на коммуникативно-прагматический опыт и потенциал пиар-стратегии компаний Илона Маска

СOMMUNICATIVE-PRAGMATIC POTENTIAL OF PR OF ILON MUCK'S CORPORATIONS

The article provides an overview of the types of mass-communicative influence. Considered different types of advertising influence based on the communicative and pragmatic experience and potential of the PR strategy of Ilon Musk's companies

Publisher
РУДН
Language
Russian
Pages
167-179
Status
Published
Year
2019
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов)
Keywords
mass communication; mass-communicative influence; advertising influence; verbal influence; advertising technologies; mass consciousness; manipulation of the audience; массовая коммуникация; массово- коммуникативное влияние; рекламное влияние; вербальное влияние; рекламные технологии; массовое сознание; манипулирование аудиторией
Date of creation
20.02.2020
Date of change
20.02.2020
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/59112/
Share

Other records