СТЕРЕОТИПЫ ОБЫДЕННОСТИ В СОВРЕМЕННОМ РЕКЛАМНОМ ДИСКУРСЕ

Статья посвящена исследованию некоторых сторон обыденного сознания субъектов современного рекламного рынка. Целью данной работы является описание особенностей рекламных текстов. Спецификой анализируемого материала является распространенность в нем жанра легенды

STEREOTYPES OF THE ORDINARY IN MODERN ADVERTISING DISCOURSE

The article is devoted to the study of some aspects of the everyday consciousness of the subjects of the modern advertising market. The aim of this work is to describe advertising texts. The specificity of the analyzed material is the prevalence of the legend genre in it.

Authors
Карабулатова И.С. 1 , Савчук И.П.2
Publisher
Адыгейский государственный университет
Language
Russian
Pages
219-223
Status
Published
Year
2019
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
  • 2 Югорский государственный университет
Keywords
linguistic consciousness; discourse; advertising; text; content; языковое сознание; дискурс; реклама; текст; контент
Date of creation
20.02.2020
Date of change
20.02.2020
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/57798/
Share

Other records