Лексические особенности современных французских рекламных печатных текстов сквозь призму лингвокультурологии

В статье путем лингвокультурологического анализа лексических особенностей современных французских печатных рекламных текстов выявляются сведения, затрагивающие проблему исследования французского национального характера.

Lexical features of modern French printed advertising trhough lingvocultural analisis

In the article on the basis of lingvocultural analysis of the lexical features in modern French printed advertising, some problems of concept French national character are defined.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов
Number of issue
3
Language
Russian
Pages
120-125
Status
Published
Year
2012
Organizations
  • 1 Peoples’ Friendship University of Russia
Keywords
французский национальный характер; лексические особенности; печатные рекламные тексты; French national character; lexical features; printed advertising
Date of creation
06.08.2019
Date of change
06.08.2019
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/39810/
Share

Other records