СОЦИАЛЬНАЯ СЕТЬ WECHAT В КИТАЕ: АУДИТОРИЯ, ФУНКЦИИ И ВОЗМОЖНОСТИ РЕКЛАМЫ

Статья предоставляет углубленный анализ одной из ведущих социальных платформ в китайском цифровом пространстве. В статье рассматриваются ключевые аспекты WeChat, включая состав аудитории,уникальные функциональности платформы и возможности для рекламодателей.

The article provides an in-depth analysis of one of the leading social platforms in the Chinese digital space. The article examines key aspects of WeChat, including audience composition, unique platform functionality, and opportunities for advertisers.

Authors
Number of issue
2
Language
Russian
Pages
171-173
Status
Published
Year
2024
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов имени Патриса Лумумбы
Keywords
WeChat; social networks; digital space; audience; functionality; advertising opportunities; china; WeChat; социальные сети; цифровое пространство; аудитория; функциональности; рекламные возможности; китай
Date of creation
15.07.2024
Date of change
15.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/157317/
Share

Other records