Подходы к применению инструментов digital-маркетинга при формировании имиджа звезд шоу-бизнеса

В данной статье раскрываются подходы к применению инструментов digital-маркетинга при формировании имиджа звезд шоу-бизнеса. Кратко раскрывается суть digital-маркетинга, его современное трактование и суть. Кроме того, на базе анализа имиджа звезд отечественного шоу-бизнеса сформирован перечень подходов к применению инструментов digital-маркетинга в формировании имиджа.

This article reveals approaches to the use of digital marketing tools in shaping the image of show business celebrity. The essence of digital marketing, its modern interpretation and essence are briefly revealed. In addition, based on the analysis of the image of the celebrity of domestic show business, a list of approaches to the use of digital marketing tools in image formation has been formed.

Number of issue
20
Language
Russian
Pages
150-154
Status
Published
Year
2024
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов имени Патриса Лумумбы
Keywords
digital marketing; image; show business; image formation; digital marketing tools; digital-маркетинг; имидж; шоу-бизнес; формирование имиджа; инструменты digital-маркетинга
Date of creation
15.07.2024
Date of change
15.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/157124/
Share

Other records