Контент-маркетинг: создание привлекательного контента для целевой аудитории книжного рынка России

Статья посвящена исследованию роли «Контент-маркетинга» в успешности книжных брендов на российском рынке. Расшифровано несколько теоретических аспектов. Описано как привлекательный и актуальный контент-маркетинг влияет на узнаваемость и взаимодействие потребителей с производителем, с помощью каких инструментов. Также описаны виды контента и то как именно они способствуют развитию бренда. На примере книжного бизнеса «Книжные боксы» рассмотрены виды контента и их эффективность.

The article is devoted to the study of the role of "Content marketing" in the success ofthe book brands in the Russian market. Several theoretical aspects have been deciphered. It describes how attractive and relevant content marketing affects the recognition and interaction of consumers with the manufacturer, with the help of which tools. It also describes the types of content and how exactly they contribute to the development of the brand. Using the example of the book business "Book boxes", the types of content and their effectiveness are considered.

Publisher
Алексеев Александр Борисович
Number of issue
3
Language
Russian
Pages
122-125
Status
Published
Year
2024
Organizations
  • 1 ФГАОУ ВО "Российский университет дружбы народов"
Keywords
book boxes; content marketing; книжные боксы; контент-маркетинг
Date of creation
15.07.2024
Date of change
15.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/157033/
Share

Other records