Развитие корпоративного бренда Orange на Африканском континенте

В последние годы развитие брендов в Африке претерпело значительные изменения. Международные бренды начали осознавать потенциал Африки как прибыльного рынка и вкладывать средства в целевые маркетинговые кампании и стратегии, адаптированные к африканскому контексту. Что такое развитие бренда в Африке и почему это необходимо, стало темой этой статьи. В документе анализируется развитие бренда Orange в Африке и говорится о его интеграции в Африке. Подробно рассматривается развитие бренда Orange в Африке.

In recent years, the development of brands in Africa has undergone significant changes. International brands have begun to recognize Africa's potential as a lucrative market and to invest in targeted marketing campaigns and strategies tailored to the African context. What is brand development in Africa and why it is necessary has become the topic of this article. The document analyses the development of the Orange brand in Africa and talks about its integration in Africa. The development of the Orange brand in Africa is discussed in detail.

Publisher
Алексеев Александр Борисович
Number of issue
2
Language
Russian
Pages
173-177
Status
Published
Year
2024
Organizations
  • 1 ФГАОУ ВО «РУДН»
Keywords
brand; development; integration; marketing; бренд; разработка; интеграция; маркетинг
Date of creation
15.07.2024
Date of change
15.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/156927/
Share

Other records