РЕКЛАМНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ПРИВЛЕЧЕНИЯ АБИТУРИЕНТОВ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ УЧРЕЖДЕНИЯ

В данной научной статье автор обращается к теме продвижения образовательных услуг на современном рынке образовательных услуг и пытается проанализировать вест спектр инструментов, которые в настоящее время используются маркетологами. Также затрагивается влияние современных методов коммуникации и достижения в области исследования человеческого капитала.

In this scientific article, the author addresses the topic of promoting educational services in the modern market of educational services and tries to analyze a wide range of tools that are currently used by marketers. The influence of modern communication methods and achievements in the field of human capital research are also touched upon.

Publisher
ООО Агентство перспективных научных исследований
Number of issue
39-2
Language
Russian
Pages
9-11
Status
Published
Year
2023
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
advertising technologies; attracting applicants; educational services; image; direct marketing; internet marketing; рекламные технологии; привлечение абитуриентов; образовательные услуги; имидж; прямой маркетинг; интернет-маркетинг
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/156011/
Share

Other records