Почему сильный бренд важен для малого бизнеса

В данной статье раскрываются теоретические основы брендинга и бренда, обозначается актуальность бренда в современной системе бизнеса. Раскрываются особенности использования бренда при продвижении продукции. Рассматривается важность наличия сильного бренда для малого бизнеса.

This article reveals the theoretical foundations of branding and brand, indicates the relevance of the brand in the modern business system. The features of the use of the brand in the promotion of products are revealed. The importance of having a strong brand for small businesses is considered.

Number of issue
36
Language
Russian
Pages
129-131
Status
Published
Year
2023
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов имени Патриса Лумумбы
Keywords
brand; small business; strong brand; branding; brand value; бренд; малый бизнес; сильный бренд; брендинг; ценность бренда
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/155980/
Share

Other records