АНАЛИЗ КЛИЕНТСКОГО ОПЫТА МЕТОДОМ КАРТИРОВАНИЯ ПУТИ КЛИЕНТА И СЕРВИСА

В современной экономике компании все чаще конкурируют в первую очередь по качеству клиентского опыта, предоставляемого клиентам. Картирование - один из ключевых инструментов для улучшения опыта, позволяющий бизнесу получить как можно больше информации о своем пользователе, узнать его потребности, проблемы, боли, барьеры и эмоции.

In today's economy, companies are increasingly competing primarily on the quality of the experience they provide to their customers. Mapping is one of the key tools for improving the experience, enabling businesses to gain as much information about their users as possible, to learn about their needs, problems, pains, barriers, and emotions.

Publisher
ООО Агентство перспективных научных исследований
Number of issue
20-1
Language
Russian
Pages
111-114
Status
Published
Year
2023
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов имени Патриса Лумумбы
Keywords
Customer Experience Management; customer centricity; mapping; Customer Journey Map; service blueprint; управление клиентским опытом; клиентоцентричность; картирование; карта пути клиента; карта сервиса
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/155715/
Share

Other records