ОСНОВНЫЕ ТЕНДЕНЦИИ, ФОРМИРУЮЩИЕ РЕКЛАМНУЮ ИНДУСТРИЮ В ПОСТКОВИДНОЕ ВРЕМЯ

В статье рассматриваются основные тенденции, которые на данные момент формируют рекламную индустрию в постковидное время. Были проанализированы такие тренды рынка как видеореклама, мобильный маркетинг, персонифицированная реклама, outstream video, искусственный интеллект.

THE MAIN TRENDS SHAPING THE ADVERTISING INDUSTRY IN THE POST-COVID ERA

The article discusses the main trends that are currently shaping the advertising industry in the post-COVID time. Market trends, that was analyzed in the article are video advertising, mobile marketing, personalized advertising, outstream video, artificial intelligence.

Publisher
Наука и Просвещение (ИП Гуляев Г.Ю.)
Language
Russian
Pages
228-232
Status
Published
Year
2023
Organizations
  • 1 ФГАОУ ВО "Российский университет дружбы народов имени Патриса Лумумбы"
Keywords
advertising; trend; marketing; advertising industry; users; audience; реклама; тенденция; маркетинг; рекламная индустрия; пользователи; аудитория
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/155697/
Share

Other records