ФОРМИРОВАНИЕ ТУРИСТИЧЕСКИХ БРЕНДОВ В РЕГИОНАХ РОССИИ

Применение территориального маркетинга и формирование туристических брендов в России рассматривается на примере субъектов Российской Федерации. Описываются этапы разработки туристических брендов и приведены примеры российских городов, которым удалось сформировать бренд своего региона.

FORMATION OF TOURIST BRANDS IN THE REGIONS OF RUSSIA

The application of territorial marketing and the formation of tourist brands in Russia is considered on the example of the subjects of the Russian Federation. The stages of the development of tourist brands are described and examples of Russian cities that have managed to form a brand of their region are given.

Authors
Publisher
Наука и Просвещение (ИП Гуляев Г.Ю.)
Language
Russian
Pages
28-32
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
territorial marketing; branding; tourist brand; tourism; regional development; территориальный маркетинг; брендинг; туристический бренд; туризм; развитие регионов
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/154932/
Share

Other records