УСПЕШНЫЙ ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ НА ПРИМЕРЕ ПЛАТФОРМЫ AVIASALES

В статье анализируется использование сервисом покупки авиабилетов Aviasales лингвистических средств коммуникативного воздействия в своих рекламных сообщениях, а также описывается то, какое влияние они оказывают на повышение лояльности потребителей в сети Интернет.

EFFECTIVE INTERNET MARKETING USING AVIASALES AS AN EXAMPLE

The article is devoted to the analysis of the linguistic means of communicative influence presented in the commercial texts used by Aviasales, a platform for buying flight tickets, and description of their influence on customers' loyalty on the Internet.

Authors
Publisher
Наука и Просвещение (ИП Гуляев Г.Ю.)
Language
Russian
Pages
105-107
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 ФГАОУ ВО «Российский университет дружбы народов»
Keywords
Aviasales; web 2.0; internet marketing; social networks; expressive means; communicative influence; интернет-маркетинг; социальные сети; языковые средства выразительности; коммуникативное воздействие
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/154928/
Share

Other records