ОСОБЕННОСТИ РЕАЛИЗАЦИИ МУЛЬТИПЛАТФОРМАЦИОННОГО ПОТЕНЦИАЛА В СОВРЕМЕННОЙ ЖУРНАЛИСТИКЕ (НА ПРИМЕРЕ ГРУППЫ КОМПАНИЙ РБК)

В статье рассмотрена на примере публикаций и сюжетов телепрограммы группы компаний РБК успешная адаптация современных средств массовой информации к мультиплатформенности, включающая в себя различное представление новостной повестки на всех платформах редакции.

FEATURES OF THE REALIZATION OF MULTIPLATFORM POTENTIAL IN MODERN JOURNALISM (ON THE EXAMPLE OF THE RBC GROUP OF COMPANIES)

In the article was considered the successful contemporary mass media adaptation to multiplatform on the example of publications and reports of RBC Group. The multiplatform is included the diversity of representation of news agenda at all the edition platforms.

Authors
Publisher
Общество с ограниченной ответственностью "Аэтерна"
Language
Russian
Pages
125-129
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
Multi-Platform; digital sphere; adaptation; rbc; modern journalism; multiplatform potential; мультиплатформенность; цифровая среда; адаптация; РБК; современная журналистика; мультиплатформенный потенциал
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/154844/
Share

Other records