ЭПОХА ЭПИДЕМИИ ПОСЛЕ COVID-19: ХАРАКТЕРИСТИКИ РАСПРОСТРАНЕНИЯ ИНФОРМАЦИИ И СОЗДАНИЯ СМИ В РЕПОРТАЖАХ ОБ ЭПИДЕМИЯХ НОВЫХ КИТАЙСКИХ СМИ

В этой статье рассматриваются характеристики создания и распространения новостей на китайских новых медиа-платформах во время пандемии COVID-19. Обсуждаются стратегии управления и рекомендации по распространению слухов во время информационной эпидемии в Китае.

Post-COVID-19 Epidemic Era: Characteristics of Information Dissemination and Media Creation in New Chinese Media Epidemic Reporting

This article examines the characteristics of news creation and distribution on Chinese new media platforms during the COVID-19 pandemic. Management strategies and recommendations for spreading rumors during China's information epidemic are discussed.

Authors
Conference proceedings
Publisher
Общество с ограниченной ответственностью "Актуальность.РФ"
Language
Russian
Pages
28-29
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia
Keywords
infodemics; Chinese new media; news production and distribution; rumor management; Инфодемика; китайские новые медиа; создание и распространение новостей; управление слухами
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/154694/
Share

Other records