РАЗВИТИЕ МАРКЕТИНГОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В УСЛОВИЯХ ПАНДЕМИИ COVID-19

В данной статье рассмотрены маркетинговые технологии, методы и стратегии развития бизнеса во время пандемии. Выделены основные этапы маркетинговой стратегии. Рассмотрены стратегии, которые могут помочь удержать бизнес на плаву. Рассмотрены примеры изменения бизнеса в условиях пандемии, на основе данных, и исследованиях по всему миру и в том числе по Казахстану. Выделены основные рекомендации по ведению бизнеса в новых реалиях.

MARKETING TECHNOLOGIES FOR BUSINESS DEVELOPMENT DURING THE PANDEMIC

This article discusses marketing technologies, methods and strategies for business development during a pandemic. The main stages of the marketing strategy are highlighted. Strategies that can help keep the business afloat are considered. Examples of business changes in the context of a pandemic are considered, based on data and research around the world, including in Kazakhstan. The main recommendations on doing business in the new realities are highlighted.

Authors
Publisher
Наука и Просвещение (ИП Гуляев Г.Ю.)
Language
Russian
Pages
39-42
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 Российский Университет Дружбы Народов
Keywords
marketing technology; marketing strategy; pandemic; business; inbound marketing; social networks; digital technologies; маркетинговая технология; маркетинговая стратегия; пандемия; бизнес; входящий маркетинг; социальные сети; цифровые технологии
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/154335/
Share

Other records

Mgeladze V.Z.
РАЗВИТИЕ СОВРЕМЕННОЙ ЮРИСПРУДЕНЦИИ: АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ ТЕОРИИ И ПРАКТИКИ. Наука и Просвещение (ИП Гуляев Г.Ю.). 2022. P. 14-18