ОПРОС КАК ЭФФЕКТИВНЫЙ ИНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ НА ПРИМЕРЕ РЫНКА ШОКОЛАДА В РОССИИ

В статье рассматривается такой метод маркетинговый исследований как опрос. Показаны результаты опроса, на основе которых сделаны выводы о предпочтениях людей при выборе шоколада, частоты и повода покупки.

The article discusses such a method of marketing research as a survey. The results of the survey are shown, on the basis of which conclusions are drawn about people's preferences when choosing chocolate, the frequency and reason for buying.

Authors
Publisher
Общество с ограниченной ответственностью "Сибирская академическая книга"
Number of issue
42-2
Language
Russian
Pages
32-37
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
marketing research; survey; chocolate market; маркетинговые исследования; опрос; рынок шоколада
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/153450/
Share

Other records