ОСОБЕННОСТИ МАРКЕТИНГОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ ПО ПРОДВИЖЕНИЮ ОДИНОЧНЫХ ВИДЕОИГР

В статье представлен анализ особенности маркетинговых коммуникаций по продвижению однопользовательских (одиночных) игр в рамках современной ситуации на рынке. Был сделан вывод на основе ключевых форм коммуникации.

The article examines the features of marketing communications to promote single-player games in the current market situation. The conclusion was made based on the key forms of communication.

Publisher
ООО Агентство перспективных научных исследований
Number of issue
50
Language
Russian
Pages
65-71
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
single-player video games; going to gold; release; trailer; marketing; market size; одиночные игры; уход на золото; релиз; трейлер; маркетинг; объем рынка
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/153372/
Share

Other records