ОСНОВЫ ПРОДВИЖЕНИЯ НА В2В РЫНКЕ

Продвижение на В2В рынке достаточно сложный и специфичный процесс. Потребителями являются компании, решения принимает группа высокоспециализированных лиц, поэтому важно подобрать грамотные маркетинговые коммуникации.

Promotion on the B2B market is a rather complex and specific process. Consumers are companies, decisions are made by a group of highly specialized individuals, so it is important to choose competent marketing communications.

Publisher
Общество с ограниченной ответственностью "Сибирская академическая книга"
Number of issue
36-1
Language
Russian
Pages
44-47
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 Российский Университет Дружбы Народов
Keywords
b2b; promotion; marketing communications; consumer; advertising; В2В; продвижение; маркетинговые коммуникации; потребитель; реклама
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/153311/
Share

Other records