ДОПОЛНЕННАЯ РЕАЛЬНОСТЬ В МАРКЕТИНГОВЫХ КОММУНИКАЦИЯХ

В статье рассматривается проблема использования дополненной реальности в маркетинговых коммуникациях. Приводятся примеры использования данной технологии различными компаниями; данные расходов на цифровую рекламу и объем рынка AR в мире; прогнозы развития технологии.

AUGMENTED REALITY IN MARKETING COMMUNICATIONS

The article deals with the problem of using augmented reality in marketing communications. Examples of the use of this technology by various companies are given; data on digital advertising expenditures and the volume of the AR market in the world; forecasts of the technology development.

Authors
Publisher
Общество с ограниченной ответственностью Издательство "Аспект Пресс"
Language
Russian
Pages
135-137
Status
Published
Year
2020
Organizations
  • 1 FSAOU VO "Peoples' Friendship University of Russia"
Keywords
ar; augmented reality; marketing communications; advertising; public relations; дополненная реальность; маркетинговые коммуникации; реклама; связи с общественностью
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/153037/
Share

Other records