НЕСТАНДАРТНЫЕ МЕТОДЫ ПРОДВИЖЕНИЯ В СОВРЕМЕННОМ МАРКЕТИНГЕ

В данной статье рассматривается эволюция методов продвижения в маркетинге. Описываются нестандартные методы, а также представлены их примеры и влияние на поведение потребителей.

NON-STANDARD METHODS OF PROMOTION IN MODERN MARKETING

This article discusses the evolution of promotion methods in marketing. Non-standard methods are described, as well as examples of them and their impact on consumer behavior.

Authors
Publisher
Общество с ограниченной ответственностью "Сибирская академическая книга"
Number of issue
13-1
Language
Russian
Pages
78-80
Status
Published
Year
2020
Organizations
  • 1 Peoples ' friendship University of Russia
Keywords
маркетинг; нестандартный маркетинг; продвижение; современный маркетинг; нестандартные методы продвижения; marketing; non-standard marketing; promotion; modern marketing; non-standard methods of promotion
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/152414/
Share

Other records