ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ

В статье рассматриваются основные теоретические аспекты, преимущества и недостатки и инструменты интернет-маркетинга. Анализируется интернет-маркетинг онлайн-магазина «Ozon», даются рекомендации к деятельности в этой сфере.

INTERNER MARKETING IN THE MODERN WORLD

The article discusses the main theoretical aspects, advantages and disadvantages and tools of Internet marketing. The Internet marketing of the Ozon online store is analyzed, recommendations are given for activities in this area.

Publisher
Общество с ограниченной ответственностью "Сибирская академическая книга"
Number of issue
13-1
Language
Russian
Pages
66-69
Status
Published
Year
2020
Organizations
  • 1 People’s friendships university of Russia
Keywords
интернет-маркетинг; компания "Ozon"; продвижение; привлечение клиентов; реклама; internet marketing; Ozon company; promotion; customer acquisition; advertising
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/152411/
Share

Other records

Plotkin A.D.
ЮРИСПРУДЕНЦИЯ В ТЕОРИИ И НА ПРАКТИКЕ: АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ И СОВРЕМЕННЫЕ АСПЕКТЫ. Наука и Просвещение (ИП Гуляев Г.Ю.). 2020. P. 300-303