РОЛЬ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В МАРКЕТИНГЕ

В статье рассмотрены информационные технологии, которые используются в современных маркетинговых исследованиях, их роль и перспективные направления. Обоснована популярность маркетинга в гипермедийной среде интернета.

THE ROLE OF INFORMATION TECHNOLOGY IN MARKETING

The article considers information technologies that are used in modern marketing research, their role and promising areas. The popularity of marketing in the hypermedia environment of the Internet is justified.

Authors
Publisher
Общество с ограниченной ответственностью «Издательский дом «Среда»
Language
Russian
Pages
52-55
Status
Published
Year
2020
Organizations
  • 1 ФГАОУ ВО «Российский университет дружбы народов»
Keywords
information technologies; marketing research; informative systems of marketing; internet-marketing; is; it; ism; информационные технологии; маркетинговое исследование; информационные системы маркетинга; интернет-маркетинг; информация; ис; ит; исм
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/152371/
Share

Other records