Методы нейромаркетинга как эволюции классических подходов маркетинга

В статье рассказывается об истории зарождения науки, о том какие методы исследования используются на данный момент и какие существуют заблуждения на счет этой дисциплины.

Neuromarketing Methods as an Evolution of Classical Marketing Approaches

This article tells about the history of the origin of science, about which research methods are currently used and what misconceptions exist about this discipline.

Authors
Publisher
Павлова Елена Николаевна
Number of issue
1
Language
Russian
Pages
19-27
Status
Published
Year
2020
Organizations
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia
Keywords
нейромаркетинг; методы нейромаркетинга; эволюция маркетинга; нейромаркетинговые исследования; neuromarketing; neuromarketing methods; evolution of marketing; neuromarketing research
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/152319/
Share

Other records