Применение виртуальной и дополненной реальности в маркетинге

В статье ставится задача рассмотреть возможности применения технологий виртуальной и дополненной реальности в маркетинге компаний. Значительное внимание уделяется успешным примерам использования новых технологий. В результате анализа автор выделяет преимущества и недостатки использования компьютерных технологий для продвижения новых товаров.

The application of virtual and augmented reality in marketing

The article aims to consider the possibilities of using virtual and augmented reality technologies in the marketing of companies. Considerable attention is paid to the successful use of new technologies. As a result of the analysis, the author highlights the advantages and disadvantages of using computer technology to promote new products.

Authors
Publisher
Павлова Елена Николаевна
Number of issue
1
Language
Russian
Pages
8-12
Status
Published
Year
2020
Organizations
  • 1 Peoples ' friendship University of Russia
Keywords
технологии виртуальной и дополненной реальности; маркетинг; продвижение товара; экспериментальный маркетинг; virtual and augmented reality technologies; marketing; product promotion; experimental marketing
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/152317/
Share

Other records