ФИРМЕННЫЙ СТИЛЬ ПАРКА "ЗАРЯДЬЕ" КАК КЛЮЧЕВОЙ ЭЛЕМЕНТ ФОРМИРОВАНИЯ ИМИДЖА ОБЪЕКТА

Научная работа посвящена исследованию влияния фирменного стиля на деятельность парка "Зарядье", а также анализу имиджа данной городской среды. В статье представлены рекомендации, которые могут повысить уровень узнаваемости и улучшить конверсию парка.

THE CORPORATE IDENTITY OF THE ZARYADYE PARK AS A KEY ELEMENT IN BUILDING THE IMAGE OF AN OBJECT

The scientific work is devoted to the study of the influence of corporate identity on the activities of Zaryadye Park, as well as to the analysis of the image of this urban environment. The article presents recommendations that can increase the level of recognition and improve the conversion of the park.

Authors
Publisher
Голопристанський міськрайонний центр зайнятості = Голопристанский районный центр занятости
Number of issue
2-11
Language
Russian
Pages
154-157
Status
Published
Year
2020
Organizations
  • 1 People’s friendships university of Russia Moscow
Keywords
фирменный стиль; парк "Зарядье"; городские парки; логотип; корпоративные цвета; маскотт; фирменный шрифт; программа лояльности; orporate identity; Zaryadye Park; city parks; logo; corporate colors; mascott; corporate font; loyalty program
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/152288/
Share

Other records