МАРКЕТИНГ ВПЕЧАТЛЕНИЙ КАК СПОСОБ ПОВЫШЕНИЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ОРГАНИЗАЦИИ

В данной статье рассматривается новый способ продвижения товара, который поможет предприятиям и организациям стать более конкурентоспособными и увеличить свою прибыль. Комплекс маркетинг впечатлений занимает здесь особое место. Рассматривается новый подход к продвижению товаров и услуг.

MARKETING IMPRESSIONS AS A WAY TO IMPROVE THE COMPETITIVENESS OF THE ORGANIZATION

This article discusses a new way to promote the product, which will help enterprises and organizations to become more competitive and increase their profits. The marketing of impressions complex occupies a special place here. A new approach to the promotion of goods and services is considered.

Authors
Publisher
Сиденко Александр Сергеевич
Number of issue
34
Language
Russian
Pages
221-228
Status
Published
Year
2019
Organizations
  • 1 People Friendship University of Russia
Keywords
конкуренция; комплекс маркетинговых инструментов; маркетинг впечатлений; бренд; покупка; услуга; маркетинговые стратегии; competition; marketing mix tools; marketing experience; brand; buy; service; marketing strategy
Date of creation
10.07.2024
Date of change
10.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/151309/
Share

Other records