НОВОЕ В МАРКЕТИНГЕ: КАК DIGITAL ИЗМЕНИЛ СФЕРУ

В статье рассказывается о влиянии digital технологий на развитии сферы маркетинга. Автор приходит к выводу о существенной трансформации маркетинга в современный период, одной из причин данного процесса выступило развитие digital технологий.

NEW IN MARKETING: HOW DIGITAL CHANGED THE SPHERE

The article describes the impact of digital technologies on the development of the marketing sphere. The author comes to the conclusion about a significant transformation of marketing in the modern period, one of the reasons for this process was the development of digital technologies.

Authors
Publisher
Сиденко Александр Сергеевич
Number of issue
34
Language
Russian
Pages
176-180
Status
Published
Year
2019
Organizations
  • 1 RUDN University
  • 2 Поволжский институт управления имени П.А.Столыпина РАНХиГС при Президенте РФ
Keywords
маркетинг; digital технология; продвижение; потребительские предпочтения; цифровые каналы; marketing; digital technology; promotion; consumer preferences; digital channels
Date of creation
10.07.2024
Date of change
10.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/151308/
Share

Other records