КУЛЬТУРНЫЙ КОНТЕНТ В РЕКЛАМНЫХ ТЕКСТАХ

В статье содержится информация о связи рекламы и культуры, а также массовой культуры. Статья содержит примеры интеграции культурных элементов в рекламное сообщение на примере конкретных рекламных компаний. Также статья содержит исследование взаимосвязи рекламы и ценностных ориентиров современного общества.

The article contains information about the relationship of advertising and culture, as well as mass culture. The article contains examples of the integration of cultural elements in the advertising message on the example of specific advertising companies. The article also contains a study of the relationship between advertising and the values of modern society.

Authors
Publisher
Общество с ограниченной ответственностью "Интернаука"
Number of issue
12-2
Language
Russian
Pages
26-28
Status
Published
Year
2019
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
реклама; культуры; массовая культура; ценностный ориентир; advertising; culture; mass culture; value orientation
Date of creation
10.07.2024
Date of change
10.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/151173/
Share

Other records