ТРАНСКРЕАЦИЯ РЕКЛАМЫ НА РОССИЙСКОМ РЫНКЕ

Автором было проведено исследование на тему транскреации рекламы на российском рынке. Был проведен лингвистический и культурный анализ рекламных приемов. Для подтверждения результатов исследования был создан и проанализирован опрос по данной тематике.

TRANSCREATION OF ADVERTISING IN THE RUSSIAN MARKET

The author conducted a study on the transcreation of advertising in the Russian market. Linguistic and cultural analysis of advertising techniques was carried out. To confirm the results of the study, a survey on this topic was created and analyzed.

Publisher
Сиденко Александр Сергеевич
Number of issue
31
Language
Russian
Pages
382-389
Status
Published
Year
2019
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
транскреация; межкультурная адаптация; российский рынок; маркетинг; реклама; transcreation; intercultural adaptation; russian market; marketing; advertising
Date of creation
10.07.2024
Date of change
10.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/151091/
Share

Other records