МОДЕЛИ И ЭТАПЫ РАЗВИТИЯ АГРОТУРИЗМА В САРАТОВСКОЙ ОБЛАСТИ

В статье освещаются требования, необходимые для наиболее полной оценки инновационных проектов, а также методики, применимые для этого, рассматриваются их недостатки и достоинства. Обосновывается необходимость применения методики, ориентированной на учет интересов ключевых стейкхолдеров.

The article highlights the requirements necessary for the most complete assessment of innovative projects, as well as the methods used for this purpose, their disadvantages and advantages are considered. The necessity of applying a methodology focused on taking into account the interests of key stakeholders is justified.

Publisher
ООО "Центр социальных агроинноваций СГАУ"
Number of issue
1
Language
Russian
Pages
3
Status
Published
Year
2018
Organizations
  • 1 Российский Университет Дружбы Народов (РУДН)
Keywords
агротуризм; сельхозпродукция; канал реализации сельхозпродукции; agrotourism; agricultural products; the channel for the sale of agricultural products
Share

Other records