НАУЧНЫЙ ПОДХОД К ВИРУСНОМУ МАРКЕТИНГУ

Статья рассматривает концептуальные основы вирусного маркетинга на примере успешных кампаний. Объясняется принцип работы вирусной рекламы в различных сферах. Акцентируется внимание вирусного маркетинга в наше время, его специфика и особенности в использовании малого и среднего бизнеса.

An article on the conceptual foundations of viral marketing is exemplified by successful campaigns. The principle of the work of viral advertising in various spheres is explained. The attention of viral marketing in our time, its specifics and peculiarities in the use of small and medium business is accentuated.

Authors
Publisher
ИП Шелистов Денис Александрович (Издательский центр "Quantum")
Number of issue
16
Language
Russian
Pages
51-54
Status
Published
Volume
3
Year
2017
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
viral advertising; virus; VIRAL marketing; advertising; вирусная реклама; вирус; вирусный маркетинг; реклама
Date of creation
10.07.2024
Date of change
10.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/149854/
Share

Other records