ИСПОЛЬЗОВАНИЯ DIGITAL-ТЕХНОЛОГИЙ КОММУНИКАЦИЙ В МАРКЕТИНГЕ В УСЛОВИЯХ ПЕРЕХОДА К ЦИФРОВОЙ ЭКОНОМИКЕ

Digital-технологии характеризуются одними из самых эффективных коммуникационных возможностей обращения напрямую к целевой аудитории с использованием оптимального бюджета и возможностью отслеживания основных параметров коммуникации. В статье рассмотрено содержание digital-технологий, их значение в условиях развития цифровой экономики. Выделены основные каналы коммуникации с использованием digital-технологий, в том числе контент-маркетинг, социальные сети и мобильная коммерция.

Digital-technologies are characterized by one of the most effective communication opportunities of addressing directly to the target audience using the optimal budget and the ability to monitor the basic parameters of communication. The article discusses the content of digital technologies, their significance in the conditions of digital economy development. The main channels of communication using digital technologies are identified, including content marketing, social networks and mobile commerce.

Publisher
ИП Шелистов Денис Александрович (Издательский центр "Quantum")
Number of issue
16
Language
Russian
Pages
62-66
Status
Published
Volume
2
Year
2017
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
digital-advertising; digital-technology; digital economy; marketing; communications; цифровая экономика; digital-технологии; digital-реклама; маркетинг; коммуникации
Date of creation
10.07.2024
Date of change
10.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/149853/
Share

Other records