ВОЗНИКНОВЕНИЕ ИМИДЖА. ИМИДЖЕВЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Статья посвящена изучению понятия «имидж» и его феномена. Автором приведены имиджевые характеристики, различные точки зрения на предмет того, что это такое и как влияет на современную жизнь. В статье обращается внимание на этапы возникновения и модернизации имиджа. Кроме того, автор анализирует процесс развития и продвижения имиджелогии в России.

The article is devoted to the concept of «image» and its phenomena. The author determines the features of the image, the different perspectives on the subject of what it is and how it affects modern life. The article draws attention to the origin and modernization of the image. In addition, the author analyzes the process of development and promotion of imagology in Russia.

Publisher
Общество с ограниченной ответственностью "Интернаука"
Number of issue
6-2
Language
Russian
Pages
58-62
Status
Published
Year
2017
Organizations
  • 1 Российский Университет Дружбы Народов
Keywords
CМИ; imagology; mass media; image; public consciousness; имидж; имиджелогия; массовое сознание
Date of creation
10.07.2024
Date of change
10.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/149495/
Share

Other records