Влияние социальной рекламы на сознание молодежи

В рамках представленной статьи проанализированы ключевые моменты, касаемо процесса влияния социальной рекламы на сознание молодежи. Проблематика является актуальной в современном мире, потому как социальная реклама представляет собой особый инструмент воздействия на подсознание человека. Наиболее подвластными под влияние являются подростки.

The impact of social advertising on the consciousness of young people

Within the framework of the presented article, key points regarding the impact of social advertising on the consciousness of young people have been analyzed. The problem is relevant in the modern world, because social advertising is a special tool for influencing the subconscious of a person. The most subject to influence are adolescents.

Authors
Number of issue
3
Language
Russian
Pages
357-359
Status
Published
Year
2017
Organizations
  • 1 People's Friendship University of Russia
Keywords
влияние; подсознание; subconsciousness; youth; consciousness; adaptation; social advertising; social environment; regulation; advertising campaign; молодежь; сознание; адаптация; социальная реклама; социальная среда; регулирование; рекламная кампания
Date of creation
10.07.2024
Date of change
10.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/149399/
Share

Other records