ИНСТИТУЦИОНАЛьНЫЕ ИЗМЕНЕНИЯ КАЧЕСТВА КЛИЕНТСКОГО СЕРВИСА В РОССИИ

В условиях постоянных институциональных изменений компании сферы услуг приспосабливаются к новым реалиям. В статье рассмотрены исторические взлеты и падения экономики России, которые постепенно формируют новый подход к увеличению продаж и развитию бизнеса-управлению качеством клиентского сервиса. Рынок диктует новые правила, где главным становится клиент.

INSTITUTIONAL CHANGES OF SERVICE QUALITY IN RUSSIA

Service companies are adapting to new rules in the conditions of permanent institutional changes. The article considers the historical growth and fall of the Russian economy, which create a new approach for increasing sales and business development - customer service quality management. The market establishes new rules, where the customer is the main one.

Authors
Publisher
Европейский центр по качеству
Number of issue
4
Language
Russian
Pages
32-34
Status
Published
Year
2017
Organizations
  • 1 Peoples Friendship University of Russia
Keywords
конкуренция; институты; rival; institution; customer service; service quality; crisis; free market; клиентский сервис; качество обслуживания; кризис; свободный рынок
Date of creation
10.07.2024
Date of change
10.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/144564/
Share

Other records