Профессионально-образовательное благополучие: инновации, целенаправленность, открытость

В статье рассматриваются целенаправленные, прогрессивные изменения, которые вносят в образовательно-профессиональную среду стабильные новшества и традиции. Современный педагог - это исследователь, пользователь, пропагандист новейших концепций и технологий в педагогическом процессе. Взрослые учащиеся настроены на интенсивную, систематическую работу, соответствие требованиям разработанных методик.

PROFESSIONAL AND EDUCATIONAL WELLBEING: INNOVATIONS, FOCUS, OPENNESS

The article discusses a focused, progressive changes that contribute to the educational and professional environment stable innovations and traditions. A modern teacher - researcher, user and promoter of innovative concepts and technologies in the pedagogical process. Adult learners are configured to intensive, systematic work, compliance with the requirements of the developed techniques.

Authors
Publisher
Общество с ограниченной ответственностью "Издательство "Экономическое образование"
Number of issue
5
Language
Russian
Pages
74-79
Status
Published
Year
2015
Organizations
  • 1 Moscow State University of Design and Technology
  • 2 Russian Peoples' Friendship University
Keywords
well-being; innovative training; motivation; the factor of motivation; intensity and concentration; the laws of memory; the memory keys; инновационное обучение; фактор мотивации; мотивация благополучия; интенсивность и концентрация; законами памяти; ключи памяти
Date of creation
09.07.2024
Date of change
09.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/141010/
Share

Other records

Vasilyeva C.K., HE Y.Q.
Научное обозрение. Серия 2: Гуманитарные науки. Общество с ограниченной ответственностью "Издательство "Экономическое образование". 2015. P. 97-104