ПОВЫШЕНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО УРОВНЯ С ПОМОЩЬЮ МЕТОДА ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИЙ ПРОЕКТ

В данной статье представлена дефиниция термина исследовательский проект (PEP), описаны шаги по его созданию и показана важность практического использования данного метода при изучении немецкого языка. Автор описывает свой опыт проведения исследовательского проекта по фонетике немецкого языка с целью улучшения произношения учащихся и повышения их мотивации к изучению немецкого языка.

Improving professional level with the help of project method

This article presents different definitions of the term “research project” (PEP) and describes the ways of creating and using it. The author highlights the importance of practical use of the method in learning the German language and describes the experience of using the research project in teaching phonetics of German in order to improve students' pronunciation and their motivation to learn German.

Authors
Publisher
Некоммерческое партнерство Национальное Объединение Преподавателей Иностранных Языков Делового и Профессионального Общения в сфере бизнеса
Number of issue
20
Language
Russian
Pages
30-38
Status
Published
Year
2015
Organizations
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia
Keywords
research project (PEP); phonetic phenomena; diagnostic list; mistake analysis; assimilation
Date of creation
09.07.2024
Date of change
09.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/140703/
Share

Other records

Brusakova V.V., Epikhina N.M.
Вопросы прикладной лингвистики. Некоммерческое партнерство Национальное Объединение Преподавателей Иностранных Языков Делового и Профессионального Общения в сфере бизнеса. 2015. P. 18-30