О применении аддитивных цифровых технологий на уроках и во внеурочной деятельности по технологии

В статье представлены результаты апробации технологических карт и методических рекомендаций по применению аддитивных цифровых технологий на уроках и во внеурочной деятельности по технологии.

ON THE APPLICATION OF ADDITIVE DIGITAL TECHNOLOGIES IN THE CLASSROOM AND IN EXTRACURRICULAR ACTIVITIES ON TECHNOLOGY

The article presents the results of testing of technological flow charts and guidelines on the use of the additive digital technology in the classroom and in extracurricular activities on technology.

Authors
Gotskaya I.B.1 , Gotskaya A.N. 2 , Taktaev S.A.3
Publisher
ООО НИЦ АРТ
Number of issue
4
Language
Russian
Pages
96-100
Status
Published
Year
2015
Organizations
  • 1 РГПУ им. А.И. Герцена
  • 2 Российский университет дружбы народов
  • 3 Научно-исследовательский институт «Семантические технологии»
Keywords
additive technology; 3D printer; teacher of technology; prototyping; prototyping center; project activity; research activities of students; 3D printing; FabLab; аддитивные технологии; 3 D принтер; учитель технологии; прототипирование; центр прототипирования; проектная деятельность; исследовательская деятельность учащихся
Share

Other records