НЕОБХОДИМОСТЬ ВНЕДРЕНИЯ ИННОВАЦИОННОГО ПОДХОДА НА ПРЕДПРИЯТИЯХ МАЛОГО И СРЕДНЕГО БИЗНЕСА

Проблемы малого и среднего бизнеса сконцентрировали на себе острое внимание общественности и правительства как в России, так и в других государствах, где содействие и помощь малому бизнесу стоит на самом приоритетном месте. В связи с этим, вопросы, рассматриваемые в статье, направлены на улучшение «экономического самочувствия» предприятий малого и среднего бизнеса, играющих серьезную роль в развитии промышленности, что подчеркивает актуальность обозначенной темы

NEED OF INTRODUCTION OF INNOVATIVE APPROACH AT THE ENTERPRISES OF SMALL AND MEDIUM BUSINESS

Problems of small and medium business concentrated on themselves sharp public attention and the governments both in Russia, and in other states where assistance and the help to small business costs on the most priority place. In this regard, the questions considered in article are directed on improvement of "economic health" of the enterprises of small and medium business playing a serious role in development of the industry that emphasizes relevance of the designated subject

Authors
Publisher
Федеральное государственное автономное образовательное учреждение высшего образования Российский университет дружбы народов (РУДН)
Number of issue
1
Language
Russian
Pages
4-4
Status
Published
Year
2015
Organizations
  • 1 Peoples’ Friendship University of Russia
Keywords
business; innovative approach; innovative enterprises; scientific researches; small and medium business; market; goods and services; бизнес; инновационный подход; инновационные предприятия; научные исследования; малый и средний бизнес; рынок; товары и услуги
Share

Other records