Основные виды продвижения периодических печатных СМИ в России (на примере газеты "Московский комсомолец")

В статье рассматриваются основные виды продвиже- ния периодических печатных СМИ на примере газеты «Московский комсомолец», дается определение продви- жения, анализируются все виды продвижения на примере конкретного издания за период с 2006 по 2014 г.

Main Types of Promotion of Print Media in Russia (A Case Study of the "Moskovsky Komsomolets" Newspaper

The article reviews the main methods of promotion of print media based on a case study of the “Moskovsky Komsomo- lets” newspaper, analyzes definition of promotion, as well as all kinds of promotion on the material of a specific publica- tion for the time period between 2006 and 2014.

Authors
Number of issue
12
Language
Russian
Pages
180-184
Status
Published
Year
2015
Organizations
  • 1 People’s Friendship University of Russia, Moscow Russia
Keywords
promotion; print media; subscription campaign; increasing sales; Maintaining the image; продвижение; печатные СМИ; подписная кампания; увеличение продаж; Поддержание имиджа
Date of creation
09.07.2024
Date of change
09.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/139467/
Share

Other records

Косяков МаксимАндреевич
Управление экономическими системами: электронный научный журнал. Негосударственное образовательное учреждение высшего профессионального образования Кисловодский институт экономики и права. 2015. P. 35-35