Основные подходы в организации департамента рекламы компании

Выявляются внешние и внутренние факторы, под воздействием которых формируется и функционирует департамент рекламы на предприятии. Рассматриваются организационные структуры департамента, особенности функционирования. Определяются функциональные обязанности департамента. Рассматриваются возможности и эффективность использования штатных и внештатных сотрудников.

The main approaches in the advertising department organization

Identifies external and internal factors, influencing the creation and functioning of the Department of advertising at the company. Discusses the Department''s organizational structure, functioning features. Defines the functional responsibilities of the Department. Discusses the possibilities and the efficient use of staff and freelance employees.

Authors
Journal
Publisher
Олимп
Number of issue
1
Language
Russian
Pages
22-26
Status
Published
Year
2015
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
администрирование; advertising Department; organizational structure; efficiency of functioning of the enterprise administration; департамент рекламы; отдел рекламы; организационная структура; эффективности функционирования предприятия
Date of creation
09.07.2024
Date of change
09.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/139432/
Share

Other records

Симонова О.А., Кузнецова Е.Б., Поддубская Е.В., Кекеева Т.В., Керимов Р.А., Троценко И.Д., Танас А.С., Руденко В.В., Алексеева Е.А., Залетаев Д.В., Стрельников В.В.
Молекулярная биология. Vol. 49. 2015. 667 p.