Маркетинговые подходы в продвижении периодических печатных СМИ России

В статье рассматриваются маркетинговые подходы в продвижении периодических печатных СМИ России, анализируются все инструменты медиамаркетинга.

Marketing approaches in promoting periodical printed media in Russia

The author of the paper considers the marketing approaches in promoting periodical printed media in Russia and analyses all tools of media marketing.

Authors
Number of issue
5-1
Language
Russian
Pages
162-164
Status
Published
Year
2015
Organizations
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia, Moscow
Keywords
pr; media marketing; advertising; sales promotion; direct marketing; медиамаркетинг; реклама; стимулирование сбыта; прямой маркетинг
Date of creation
09.07.2024
Date of change
09.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/139420/
Share

Other records

AIDROUS Irina, ASMYATULLIN R.R.
Высшее образование в России. Федеральное государственное бюджетное образовательное учреждение высшего образования "Московский политехнический университет". 2015. P. 139-145