ИНДИВИДУАЛЬНО-ТИПОЛОГИЧЕСКАЯ СПЕЦИФИКА ПРОЯВЛЕНИЯ ОРГАНИЗОВАННОСТИ У ПЕДАГОГОВ

В статье анализируются эмпирические результаты исследования, связанные с выделением и обоснованием разных типов проявления организованного поведения. Исследование выполнено в рамках системного подхода.

The individual-typological specific character of the teacher’s self-discipline demonstration

The empirical results of research connected to the pointing and grounding of different types of disciplined behavior demonstration are analyzed in the article. The research is done in the frame of system-defined approach.

Authors
Publisher
Общество с ограниченной ответственностью "Научно-исследовательский институт школьных технологий"
Number of issue
2
Language
Russian
Pages
59-64
Status
Published
Year
2013
Organizations
  • 1 Togliatti State University
  • 2 Peoples’ Friendship University of Russia
Keywords
организованность; self-discipline; personality; teachers; typology; types; system approach; variables; features; личность; педагоги; типология; типы; системный подход; переменные; свойства
Share

Other records