Процесс внедрения директ-маркетинга на рынке В2 В

Успешность и эффективность кампаний директ-маркетинга зависит от четкого планирования рассылки, текста письма, дизайна и упаковки каталога, сущности самого послания, а также сформированной на предприятии В2Врынка базы данных существующих и потенциальных клиентов.

The Process of Implementation of Direct Marketing in the B2B Market

The success and effectiveness of direct marketing campaigns depend on careful planning of mailing, text writing, design and packaging of a catalogue, the content of the message, and the enterprise database of existing and potential clients in the B2B market.

Authors
Publisher
Межрегиональная общественная организация "Фонд развития науки и культуры"
Number of issue
11
Language
Russian
Pages
114-116
Status
Published
Year
2014
Organizations
  • 1 Russian University of Peoples’ Friendship, Moscow
Keywords
ай-стоппер; буклет; leaflet; ah-stopper; brochure; direct marketing; letter; packaging; брошюра; директ маркетинг; письмо; упаковка
Date of creation
09.07.2024
Date of change
09.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/132950/
Share

Other records