Результаты влияния кризиса 2008 г. и обострения конкуренции на рынок книгопечатных издательств

Начиная с 2008 г., российский рынок полиграфической промышленности, а в частности книгопечатания, стремительно изменяет свою структуру под влиянием таких социально-экономических показателей, как ВВП, уровень инфляции, уровень доходов населения и уровень занятости, оборот розничной торговли.

The Impact of the 2008 Crisis and Increased Competition in the Publishing Market

Since 2008 the Russian publishing market, especially book printing has rapidly changed its structure under the influence of socio-economic indicators, such as GDP, inflation, the level of income and employment levels, retail trade turnover.

Publisher
Издательский дом «ТМБпринт»
Number of issue
10
Language
Russian
Pages
118-120
Status
Published
Year
2014
Organizations
  • 1 Peoples Friendship University of Russia, Moscow
Keywords
publishing market; economic crisis; e-books; electronic format; рынок книгопечатания; экономический кризис; электронные книги; электронный формат
Date of creation
09.07.2024
Date of change
09.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/132898/
Share

Other records