РАЗВИТИЕ И ГАРМОНИЗАЦИЯ ОРГАНИЗОВАННОСТИ МОНГОЛЬСКИХ СТУДЕНТОВ

В статье кратко излагаются результаты исследования особенностей организованности монгольских студентов, проведенного в рамках системно-функционального подхода. По результатам исследования были выработаны практические рекомендации по составлению программ развития и гармонизации организованности личности монгольских студентов.

DEVELOPMENT AND HARMONIZATION OF MONGOLIAN STUDENTS’ PERSONALITY ORDERLINESS

The article briefly presents the empirical results of research of Mongolian students’ personality orderliness, carried out in the frames of system-functional approach. On the basis of these results, practical recommendations on Mongolian students’ personality orderliness development and harmonization program were worked out.

Authors
Publisher
Общество с ограниченной ответственностью "Научно-исследовательский институт школьных технологий"
Number of issue
S3-4
Language
Russian
Pages
124-125
Status
Published
Year
2014
Organizations
  • 1 Peoples’ Friendship University of Russia
Keywords
system-functional approach; specifics of personality orderliness; remedial and developing work with Mongolian students (male and female); системно-функциональный подход; особенности организованности личности; коррекционная работа с монгольскими девушками и юношами
Share

Other records