АДАПТАЦИЯ МЕЖДУНАРОДНЫХ МАРКЕТИНГОВЫХ СТРАТЕГИЙ КОМПАНИИ UNILEVER НА РЫНКЕ МОРОЖЕНОГО В РОССИИ

В статье говорится об адаптации маркетинговых международных стратегий компании Unilever на рынке мороженого в России. Стратегия компании направлена на развитие производства, усиление позиций в России.

ADAPTATION OF THE INTERNATIONAL MARKETING STRATEGY OF THE UNILEVER COMPANY IN THE MARKET OF ICE CREAM IN RUSSIA

In article it is told about adaptation of marketing international strategy of the Unilever company in the market of ice cream in Russia. Strategy of the company is aimed at the development of production, strengthening of positions in Russia.

Authors
Publisher
Автономная некоммерческая научно-методическая организация «Приволжский Дом знаний»
Language
Russian
Pages
46-50
Status
Published
Year
2014
Organizations
  • 1 Peoples Friendship University of Russia
Keywords
the market of ice cream in Russia; the Unilever company; adaptation of the company; рынок мороженого в России; компания Unilever; адаптация компании
Date of creation
09.07.2024
Date of change
09.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/132647/
Share

Other records

Нджа А.Ж.
СОВРЕМЕННЫЙ РОССИЙСКИЙ МЕНЕДЖМЕНТ: СОСТОЯНИЕ, ПРОБЛЕМЫ, РАЗВИТИЕ. Автономная некоммерческая научно-методическая организация «Приволжский Дом знаний». 2014. P. 42-45
Слюндина М.С., Половков Н.Ю., Борисов Р.С., Заикин В.Г.
Научная конференция ИНХС РАН, посвященная 80-летию со дня рождения академика Николая Альфредовича Платэ. Институт нефтехимического синтеза им. А.В. Топчиева Российской академии наук. 2014. 102 p.